Etykiety

sobota, 2 kwietnia 2016

Tym razem dla podopiecznych hospicjum

Witam. Znów niepostrzeżenie zaniedbałam stronę i Was. Pewne okoliczności łagodzące pewnie by się znalazły, ale nie to jest ważne, ale to, że szyło się wiele. Na początek chciałam zaprezentować podusie, jakie uszyłam za inicjatywą Do poduszki dla dzieciaków z Gdyńskiego Hospicjum.

Zamówienie było szczegółowe: rulony, rogale, zagłówki, wszystko o konkretnych wymiarach. Ja zdecydowałam się uszyć trzy mniejsze i jeden większy rulon oraz dwa rogale.


Jak zawsze nowe wyzwanie dało mi dużo radości i szyło mi się dobrze. Najtrudniejsze było wszywanie kółeczek z boku rulonów, ale im dalej tym łatwiej się to planowało. Czekam na kolejne inicjatywy grupy, bo pewnie jeszcze wiele potrzeb jest do zaspokojenia.
Wykorzystałam kawałki bawełny pościelowej i kory z wzorami dziecięcymi ze zbiorów własnych. Niektóre z nich długo czekały, aby ujrzeć światło dzienne, podusie zgłaszam więc na kolejny miesiąc uwalniania tkanin :)


1 komentarz:

  1. Super sprawa! Podziwiam i popieram takie akcje.piękne rogale i rulony.

    OdpowiedzUsuń