Etykiety

środa, 13 kwietnia 2016

Nietypowy prezent

Hmm... Ostatnio prawie co dzień szyję, ale albo zapominam sfotografować prace i oddaję je w świat albo mój syn chwilę po odcięciu ostatniej nici ma ją już na sobie, później jest albo brudna, albo wygnieciona albo w praniu... Muszę się jakoś zmobilizować, bo samej mi szkoda.

Tyle tytułem wstępu, a teraz do rzeczy. Otóż w ostatnich dniach powstała druga tura w historii mojego szycia... wielorazowych wkładek higienicznych. Tak, to nie pomyłka :). Są miękkie, delikatne, skóra może w nich oddychać, ale co najważniejsze - są urocze! Komplet pierwszych 10-ciu uszyty był na specjalne zamówienie ze względów zdrowotnych i spełnił oczekiwania w 150%. Czas było na kolejne 6 ;)




Głównie to flanela, z tym, że z zewnątrz miękka i kolorowa a wewnątrz bardziej spoista (2 warstwy). Bez PUL. Na razie opatentowałam 2 wzory - na jedną i na dwie napy. W planach kolejne bardziej chłonne z PUL jako warstwą spodnią.

W inspiracji, wyborze tkanin i wykroju pomogła mi grupa Facebook'owa Sewing Cloth Menstrual Pads. Dziękuję za wsparcie. Thank You Girls for inspiration and supporting me in his :).


Materiały: flanela - zbiory własne oraz NaKolorowo; napy (i nowa napownica!) - BelleParis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz