Etykiety

wtorek, 14 sierpnia 2018

Ki inspiruje, czyli tym razem bez szycia :)

Szyje się cały czas, moi drodzy, tylko robić zdjęć i dodawać tu dla Was nie mam czasu... Ehh. 
Tymczasem Ki z okazji 10 lat swojego bloga wyrwała mnie ze stagnacji nie tylko zdjęciowej, ale scrapowej również. Oj, dawno już nie bawiłam się papierem. A, że zbliżają się urodziny kilku ważnych dla mnie osób, podjęłam pałeczkę. 

Inspiracją miała być mapka #4:
Powstały dwie. Takie siostry bliźniaczki, jednak niepodobne do siebie :). Na dole jest miejsce na dedykacje, jednak wpiszę je poza internetem ;). Jeśli zgłosić do wyzwania trzeba jedną, to ja wybieram tę z prawej, folkową :).


Zachęcam Was, jeśli ktoś gustuje w takich pracach, bo kompozycja stworzona przez Ki bardzo ułatwia i porządkuje pracę. Mnie scrapowało się bardzo przyjemnie i czekam na kolejną mapkę - może znów mnie zainspiruje? 

Tutaj możecie klikać, aby odszukać obecne i kolejne wyzwania Ki:
https://handmadebyki.blogspot.com/2018/07/10-lat-bloga-wyzwanie-4.html



3 komentarze:

  1. bardzo się ciesze, że dołączyłaś do zabawy - jak mówią "lepiej późno niż wcale" ... a przed nami jeszcze tyle wspaniałych edycji :) folk górą - jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. strona pełna inspiracji - gratuluje autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł. Ciekawe co wymusiłabyś z pudełkami z drewna?

    OdpowiedzUsuń