Etykiety

niedziela, 27 listopada 2016

Jesienna poduszka

Quilt, patchwork... Mimo, że ledwie rozpoznaję co jest czym, to właśnie dlatego zaczęłam szyć - niesamowicie podobają mi się te pocięte i na powrót pozszywane fragmenty materiału. To jak opowieść kolorami. Banalne i piękne. Niby nic a kupa roboty.

Zainspirowana konkursem na stronie "123 szyjesz ty", spróbowałam swoich sił. I tak mam w planach do wiosny uszyć komplet takich poduch na balkon, więc czemu nie zacząć już teraz? To nic, że stos innych szyciowych prac czeka cierpliwie (lub nieco mniej cierpliwie) w kolejce...

Więc jest - mój czwarty patchworkowy twór.




Tak wyglądało to w trakcie pracy...



A tu wypełnienie :) i rzut oka na zapięcie z tyłu



Sposób zszywania takiego quiltu nazywa się tajemniczo "talerz drezdeński". Średnica poduszki to około 52cm. Materiał - resztki i ścinki, jak na tę technikę przystało :). Mam w planach jeszcze kolejne, w podobnej i nieco innej kolorystyce.

1 komentarz: