Etykiety

czwartek, 19 maja 2016

Oswajanie wykrojów i podusie na Dzień Dziecka

Tym razem będzie bez zdjęć nowych dzieł, gdyż aktualnie oswajam się z  wykrojami. Zakupiłam dwa nowe numery Burda - dla dzieci i tę ogólną i aktualnie wczytuję się jak najsprawniej przenieść tę ideę na papier, później na materiał a następnie uszyć coś, co będzie miało ręce i nogi. Do tej pory na wszystko co szyłam sama tworzyłam wykroje lub modyfikowałam te wydrukowane z internetu. Bywało i tak, że szyłam bez pierwotnego planu, ale o tym niebawem ;). 


Zaznaczyłam już kilka projektów i planuję dobór materiałów. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Aktualnie szyją się podusie (poszewka na zamek kryty z osobnym wypełnieniem) na Dzień Dziecka (i nie tylko) z pięknych bawełnianych paneli poduszkowych od Little brave ones.  Na tapecie są już jeżyk i sówka. Zapowiadają się ślicznie, efekty pokażę wam niebawem ;). I cieszy mnie to, że początkująca firma małymi krokami się rozwija i planowane są do kompletu panele kocykowe. 

Tymczasem zapraszam na trwające wyzwanie ścinkowo-recyklingowe, gdzie można nadać nowe życie starym spodniom: Recykling #3

A magazyn Burda i inne można zamówić o TUTAJ z bezpłatną przesyłką :).

1 komentarz: