Etykiety

czwartek, 11 lutego 2016

Na spokojny sen Gustawa i Rosy

Tym razem na specjalne zamówienie uszyłam legowisko dla... dwóch kotów. Czy owe będą wybredne czy nie - okaże się niebawem. Dane, jakie otrzymałam do zadania: legowisko, odcienie beżu, dobrze jak będą kropki, miejsce 45x50cm. Oto, jak udało mi się te dane przetworzyć:


I od spodu:


Wyszło na pewno miękko i przytulnie. Jest też sznurek do zabawy. Legowisko można spokojnie prać po rozwiązaniu i rozciągnięciu (wtedy tworzy się koło). Można używać dwustronnie - stroną z kropkami lub gładką do środka (z obu stron wykończenie takie samo).
Dodatkowo uszyłam jeszcze wyściółkę z dwustronnego polaru obszytą tą samą lamówką, co legowisko, żeby można było wyprać tylko tę wkładkę.
Materiały to jedne z pierwszych, jakie kupiłam gdy posiadłam maszynę, więc legowisko zgłaszam do akcji UWOLNIJ TKANINY Z SZAFY. Czekały długo ale efekt jest zadowalający. Zobaczymy, czy dla Gucia i Roski też. Jeśli tak, to niebawem dorzucę zdjęcie z lokatorami.


10 komentarzy:

  1. byłam pewna, że zamówiłam zwykłą poduszkę, a dostałam... luksusowe łóżko dla naszych koteczków! jak tylko dadzą sobie zrobić fotkę, to od razu prześlę zdjęcie z lokatorami :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za kolejne inspiracje!

      Usuń
    2. No właśnie tego słowa mi brakowało, luksusowe :) poza aspektem praktycznym dla zwierzaków dobrze komponuje się w naszych wnętrzach.

      Usuń
  2. Piękne! Napewno będzie dobrze służyć sierściuchom :D
    Sama zaczęłam szyć takie dla moich kociastych, ale jak zwykle zostawiłam na chwilę... i tak minęło pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Cię rozumiem. Nie wiem jak to się dzieje, że zostawia się rozpoczęte rzeczy na chwilę i mija tyyyle czasu tak bardzo szybko. Trzymam kciuki za powrót do projektu :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne legowisko, widziałam już takie w internecie i zastanawiałam po pierwsze jak to jest uszyte, potem znalazłam nawet tutka, potem nie mam czasu, nie mam materiału, no ale teraz już mnie zmotywowałaś na nowo w dodatku wiem o jaki kolor mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i daj znać, jeśli uszyjesz podobne, chętnie zobaczę :)

      Usuń
  4. Gustaw i Rosy są na pewno szczęśliwe . Piękne legowisko dla zwierzątek.

    OdpowiedzUsuń